måndag, april 30, 2007

I'm Back!

Back in England... Efter en virvelvindsturné i Sverige! Ja, så känns det faktiskt! Har hunnit med så sjukt många saker, varav att klappa syrrans bebismage och andra syrrans gullemarsvin var höjdpunkterna. Hann också med en snabbfika med Tiger, 3 födelsedagskalas (varav ett var mitt!) och gå på marknaden i lilla byn, det är grejer det. Fick fina födelsedagspresenter, både till mig och Mr M som också fyller år snart. En hotellvistelse i The Lake District var finaste presenten, och kanske blir det här vi bor. Mysigt, mysigt!

Min otur med strejker och skit på flygplatserna verkar ha gett med sig! Hur kan man annars förklara att danskarna lyckas få in en strejk alldeles mellan mina flygturer? Mhm, mellan dom, inte mitt i! Jag är sååå lycklig! :) Och när vi skulle landa i Manchester fick flygplanet flyga runt lite innan det landade, eftersom det fanns några fåglar på landningsbanan. Personalen på Manchester flygplats hade haft en fågelincident tidigare på dagen, så de ville antagligen inte riskera något igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå kom hem igen kära syster!! Saknar dig redan jätte jätte mkt! PUSS /sis A