onsdag, april 18, 2007

Försenade flyg

Jag trodde det bara var jag som sprang mellan gater på flygplatser i hopp om att hinna med plan, men så läste jag Ebba Von Sydows blogg, och hon fick springa arslet av sig (ursäkta språket) på Münchens flygplats för att hinna med sitt connectionflyg till Stockholm. Skillnaden var att hon faktiskt hade åtta minuter på sig innan gaten stängde så att hon hann, medan min gate stängdes samtidigt som planet landade. Dött lopp med andra ord, men jag försökte iallafall. Ska kanske fråga Von Sydow om det finns nåt stylish sätt att skynda mellan gater?

Jag hoppas planen är i tid på lördag iallafall, även fast det ska mycket till att missa planet till Linköping, eftersom jag har typ femtiåtta timmar att spendera i Köpenhamn! Isn't that lovely? (Not)

Inga kommentarer: