fredag, mars 23, 2007

Klänningsfrossa


Jag har fått klänningsfrossa! Jag har upptäckt ett mönster i min shopping de senaste månaderna; jag handlar klänningar! I vår finns det ju en massa klänningar i affärerna, så det är ju inte svårt för en klänning-och kjol-oholic som jag att få utlopp för mitt begär. Jag är inte bara en klänning- och kjol-oholic, jag är även en reaoholic, och som tur är så finns det reor (reas?) nästan hela tiden i England. Först är det julrea, sen lagom när den slutat är det mellansäsongsrea och nu är det vårrea som gäller, perfekt med andra ord.
Studentlivet i La Linköping bjuder ju inte på många tillfällen att ha kjol och klänning, så det gäller att passa på nu när jag är i England!


Bruna sidenklänningen uppe till vänster är från Matalan, bruna klänningen till höger från H&M, den röda, grönblåa och den bruna med blommor på är alla från Monsoon medan den långa sommarklänningen i mitten härnere är från Primark (jag är förresten jättesugen på länga klänningar till våren/sommaren, Wallis har en svart och en lila långklänning, me like!).


Och sen kunde jag ju inte motstå den här smockblusen från Primark. £6 och bara så söt ju!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååååååååååååååååååååååååååååå jag är oxå klänning- och kjol-oholic!!! Vill vill vill handla kläder!!!! Fjant modet i sevrige just nu är inte min stil! Man ser ju för f*n höggravid ut i dessa stora "tält" klänningar/toppar när man har lite kurvig kropp. Dina klänningar var urtjusiga ju! /sis A

Anonym sa...

Jättesnyggt/ verkligen! Vill också ha fina klänningar till sommaren./ullis