fredag, januari 26, 2007

Tänka sig vad en liten bunt med pärlor kan göra mig glad, det är lite smått otroligt. Fast nu är det nog inte bara pärlorna som gör mig glad; att ha en halvdag på jobbet så att helgen blir nästan dubbelt så lång (nej, jag har aldrig varit särskilt bra på matte) gör ju inte saken sämre! Sen att jag jobbat på så bra att jag får bonus på några hundra pund den här månaden plus en löneökning nästa månad (om jag är kvar så länge vill säga...), ja, vad kan man säga annat att jag är jäkligt bra. (Ja, när ingen annan säger det så måste jag ju säga det själv!)


En sväng till Liverpool står på agendan för morgondagen, samt en omväg över Ormskirk för att gå på marknad där (me like!) och sedan till Southport för att putsa upp förlovningsringen. Jajamänsan, här ska det gnistras!

Nu är det dags för mys och dvd. Ta ta for now!

Inga kommentarer: