tisdag, januari 30, 2007

Tisdagstema



Nu är det tisdag igen! Tisdagar är bra för då vet man att man är en dag närmare helg (och exakt hur tragisk låter jag när jag säger det?!) och så är det dags för tisdagstema igen! http://vimsig.com/tisdagstema/ Veckans tema är liten; vad som är litet runt omkring oss. Jag tänkte direkt på mina pärlor och berlocker som jag gör smycken av, många är de pärlor som har hoppat iväg och som jag fått leta efter krypandes på alla fyra. (Pärlor har en tendens att hoppa till de allra minsta skrymslen.) Och de krampande fingrarna när verktygen och pärlorna inte vill samma sak som min hjärna... Aj.

2 kommentarer:

JULIEK sa...

Ja det kan jeg tenke meg at dom her små sakene inte alltid er lett at holda reda på : )

Anonym sa...

Mina prinskorvar till fingrar skulle aldrig greja detta! Jättefina smycken