torsdag, december 07, 2006

Titta hit, mamma!

Japps, nu har jag kommit på några saker jag önskar mig till jul! Så bara att ta fram penna och papper och plita ner...



Snygga, delicate smycken är ju alltid roligt att få! Fast bara dom inte ser ut som nåt jag kunnat gjort själv... för då kan jag ju lika gärna göra det själv!



I Believe in Miracles - det gör vi väl alla? Speciellt om det kommer från Philosophy, har en jättesöt necessär och bland annat en ansiktskräm som heter Hope in a Jar. Finns på John Lewis, kan visa vägen, mamma! :)

En snygg, mysig cardigan i en mörkare färg är också med på önskelistan. De här kanske ser lite tråkiga ut, men försök själva att hitta nån snygg kofta på nätet! :)



Hålla reda på pass och andra viktiga saker när man reser kan vara svårt, så därför kan det ju vara bra att ha en fin travel organiser som får plats med alla viktigheter. Smart!
Parfym kan man ibland få för mycket av, men inte om det luktar gott, och den här parfymen luktar riktigt gott!

Film, film, film! Älskade You, Me & Dupree när jag såg den på bio, det är en riktig upplyftarfilm. Little Britain är utan tvekan mitt favoritprogram här i England. "I'm the only gay in the village" och "computer says NO" är kanske inte så roliga när man bara ser dom svart på vitt, men i Little Britain är de replikerna återkommande favoriter!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

You can easily obtain areas made to turn up in specific lookups, creating your site tackle very obvious to the people interested in similar goods or content. This may divert website visitors to you together with develop company identification by way of frequent watching. These areas are generally low-cost to buy, and are an excellent expense with regard to their many benefits. [url=http://www.x21w12w21.info]Photoggap7[/url]

Anonym sa...

The best way to accomplish self improvement would be to training selflessness. When you compromise things that are very important to you personally by supporting others, you will quickly recognize your correct personal. Nurturing and assisting other folks enables you to comprehend your true self as well as the a lot more you forfeit, the greater number of you may understand yourself. [url=http://www.xxxw12woo.info]co67tss[/url]