fredag, november 24, 2006

Grattis på födelsedagen! (2 dagar i efterskott, men paketet måste ha kommit fram i tid iallafall!)

Sötistiger har alltså fyllt tant (som hon själv beskriver det), men jag (som har varit tant i ett helt halvår redan) kan meddela att det inte är så värst mycket värre än 22.

Om inte annat så är 23 en ålder där man kan börja bli sams med sig själv, och finna insikt om sånt man inte fattade förut. Som till exempel vad man vill göra med livet...

Så grattis igen, inte bara på födelsedagen, utan också att du verkar ha funnit nåt du verkligen vill göra och brinner för... även fast pluggandet i sig självt kanske inte är det roligaste.

Älskar dig, gumman.





"What's ahead, that's for me to see and
What I am, that's for me to be and
Where I go, that's for me to know and
Now I lead and I will not follow"
-Sister Hazel 'Will Not Follow'

1 kommentar:

Anonym sa...

sööööto!!! tack gumman! jag va faktiskt o hämtade paketet nu! har ju vart hemma i östersund över min födelsedag!! o jeezez, have i got news for you.. :) ...du kanske kan lista ut nåt från min blogg! :)

jag trodde att de va nåt helt annat så GISSA om jag fick glädjefnatt när han på poststället la upp ett paket från england på disken!!!

nu sitter jag här o mumsar gooooodaste chokladen jag vart med om! shiiit! har du själv smakat den vita med champagne o jordgubbar!? heeelt sjukt gott!

love you gumman!

o du. du är min starkaste lysande stjärna!! älskar! -TIGER