tisdag, september 19, 2006

1. Var hittade du den här listan? Nånstans på stora vida nätet...
2. Var är dina föräldrar födda? Vet icke!
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Antagligen nåt jättedumt som gör det lättare för alla jäklar och skicka spam till mig!
4. Vilken är din favoritrestaurang? Harry Ramsden i Blackpool! Eller den där restaurangen i St. Germain en Laye som gör jättegod ananasanka...mmm.
5. När badade du i en pool senast? Alldeles för länge sen.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Hmm, ja, om julspex räknas. Jajustja, sen var det nån pjäs på gymnasiet också... hualigen.
7. Hur många barn vill du ha? Vill ha och vill ha... Några stycken skulle väl vara bra, men det är ju inte bara upp till mig.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Tycker inte illa om nån musik, all musik passar till olika tillfällen.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Har ju redan varit ju, och ja, jag röstade.
10. Vad har du för TV-kanaler? En hel massa konstiga engelska kanaler, bland annat tre shoppingkanaler! Fatta, jag kan köpa absolut allt jag behöver från teve-soffan, hur bra är inte det? ;)
11. Har du åkt moped någon gång? Nån gång, ja.
12. Har du busringt någon gång? Nån gång, ja.
13. Har du fått felparkeringsböter? Aldrig. Och det är jag stolt över! ;)
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har aldrig fattat idéen med det där. Är inte ens särskilt förtjust i att flyga, så fan heller att jag skulle kasta mig ut ur ett flygplan. Pah!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Linköping är väl ganska långt bort? Hjortkvarn är väl för övrigt världens ände, så det är ju långt!
16. Har du en egen trädgård? I Lkpg har jag en egen liten patio :) Där växer det grönt ogräs! Här i Angleterre finns bara vatten.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Tecknade filmer är bättre, ääälskar allt Disney!
18. Kan du alla orden i nationalsången? Du gamla, du fria, du... Hmmm.
19. Badkar eller duschkabin? Båda två, tack. Variation förnöjer.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? You, me and Dupree! Älskar den filmen.
21. Favoritpizza? Med räkor på.
22. Chips eller popcorn? Chips, tack.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Färgen heter Dare. Väldigt snygg om jag får säga det själv.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eller hur.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Knappast.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Ja, tack.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mike, fish and chips!
28. Favoritchoklad? Favorit? Äh, ge mig vilken choklad som helst så är jag nöjd! :)
29. När röstade du senast? Så ofta jag kan, senast poströstning.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Senaste middagen hemma, pappas hemmagjorda slår allt.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Det är väl nån fotbollspokal nån gång.
32. Är du bra på matlagning? Bra bra, folk äter det jag lagar iallafall.
33. Klarar du att tanka själv? Självklart.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nope.
35. Pepsi eller Coca Cola? Coke.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Om pikétröja på Wasa räknas, så, ja, det har jag.
37. Vad var det senaste du handlade? Mat.
38. Har du kräkts offentligt? Typ. Bakom ett träd.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har redan hittat kärleken, så mångmiljardär, ja tack!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej.
41. Har du ringt något betalnummer? Nope.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Nope.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Farmor.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Inte direkt nåt Suri-svall, några blonda fjun bara.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingen aning. Jag lyssnar inte på det så ofta...
46. Vad har du i din väska? Alltid plånbok, mobil, glasögon, nycklar och läppglans. Sen beror det på vart jag ska och vad jag ska göra!
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Gosar.
48. Vad är du tacksam för idag? Många saker!

Inga kommentarer: